Zorniger lukker døren for Brøndby
Det bliver en hektisk deadlinedag for Brøndby IF, der har afsøgt flere muligheder for at forstærke midtbanen. Efter at have fået nej fra norske Brann i sagen om Felix Horn Myhre, rettede vestegnsklubben blikket mod fynske Max Ejdum. Men heller ikke her er der bid.
Ifølge flere medie har Brøndby afgivet et bud i omegnen af 15 millioner kroner på det 21-årige stjernefrø, men det beløb har ikke imponeret i Odense. Efter søndagens træningskamp mellem de to klubber satte OB-cheftræner Alexander Zorniger en tyk streg under, at Ejdum ikke er til salg for de nuværende priser.
“Max bliver her,” slog Zorniger fast over for Viaplay og uddybede de økonomiske realiteter: – Pengene er ikke store nok. Langt fra. Jeg tror også, at han ved, at han skal tage nogle flere steps for at være klar på fremtiden.