Bøde til BK Frem

Boldklubben Frem har fået en bøde på 2.500 kroner for en hændelse i CampoBet 3. Divisionskampen mod Holbæk B&I den 25. april i år.

Det oplyser Valby-klubben på sin hjemmeside.

Fra BK Frems tilskuerafsnit blev der smidt fyrværkeri ind på banen.

“Vi tager afstand fra denne type adfærd, og vi opfordrer den eller de involverede til at melde sig og tage ansvar for den udgift, de har påført klubben,” skriver klubben i en meddelelse.

“Brug af fyrværkeri til fodboldkampe er uacceptabelt — det er farligt, det skader klubben, og det er ødelæggende for det fællesskab, vi alle er en del af.”

BK Frem opfordrer fans til at henvende sig fortroligt på adm@bkfrem.dk, hvis man har oplysninger i sagen.

Jens Andersen

Jens Andersen

Skribent: CampoBet 3. Div