Sådan vil Esbjerg lokke endnu flere på stadion

I sidste sæson var Esbjerg, næstefter OB, den klub i Betinia LIGA, der havde flest tilskuere.
Således opererede Blue Water Arena med et tilskuersnit på hele 3530 pr. hjemmekamp. Et tal, som klubben via nye tiltag ønsker at gøre endnu større.
Således vil publikum på søndag, hvor Esbjerg tager imod Lyngby, blive præsenteret for alt lige fra nye betalingssystemer til varmt vand på toiletterne.
Diverse forberedringer sker i forlængelse af en brugerundersøgelse, som klubben har foretaget blandt klubbens fans.
"Vi lytter til fans, og det er vigtigt for os, at kampdagen ikke kun er koncentreret om det på banen, men også om det fællesskab, som kan mærkes til en fodboldkamp," udtaler Esbjergs administrerende direktør, Allan L. Agerholm, til klubbens hjemmeside.
Resultatet af brugerundersøgelsen har også mundet ud i et bredere madudvalg, hvilket blandt andet betyder, at den populære frankfurter-pølse vender retur i madboderne.
Hvorvidt grillstegte frankfurtere på lægterne, bliver ensbetydende med point på banen, vil tiden vise.
Sikkert er det, at kampen mellem Esbjerg og Lyngby fløjtes i gang på Blue Water Arena søndag klokken 15.00.