Skive henter Malthe Larsson i Randers FC

Skive IK har annonceret sommerens første tilgang, og der er tale om Malthe Larsson, der hentes i Randers FC. Det melder klubben selv ud via deres sociale medier, hvortil sportschef Rasmus Brandhof udtaler:

”Vi ser frem til samarbejdet med Malthe, som op gennem ungdomsårene har været et stort talent og har været en fast del af Randers FCs Superliga-trup de seneste år. Malthe har et rigtig godt venstre ben, og et super godt blik for spillet. Vi er derfor også overbeviste om, at han bliver en rigtig god tilføjelse til vores trup.

“Vi får en teknisk dygtig spiller ind med en utrolig god venstre fod, som samtidig har en god størrelse. Malthe har pakken til at blive en rigtig god spiller, og vi håber, vi kan forløse det potentiale”.

Den 19-årige offensiv-spiller har været anvendt som både wing og centreforward på Randers FCs U19. Det er ikke blevet til kampe i Superligaen for talentet, som i forbindelsen med skiftet udtaler:

”Jeg har valgt Skive IK, fordi klubben har gode ambitioner. Jeg føler, at det er det rigtige sted for mig at tage det næste skridt
i min karriere. Det virker som et stærkt miljø, hvor jeg kan udvikle mig og samtidig være med til at bidrage til holdets mål.

“Jeg håber desuden at udvikle mig endnu mere som spiller og samtidig være med til at skabe gode resultater for holdet. Jeg glæder mig til at komme i gang og blive en del af det gode fællesskab i truppen.”

Jacob Hansen

Jacob Hansen

Skribent og podcastvært: CampoBet 2. Div og Landsholdet