Goddag og fem gange farvel i Brønshøj
Der er godt gang i svingdøren i Brønshøj Boldklub i sommerpausen.
Den 25-årige midtbanespiller Marcus Porsgrunn takker af efter syv år for hvepsene.
Farvel siges der også til Oliver Hald, Carl Magnus Kjøller, Ramesh Delsouz og Raphael Libonati, der alle fire kun nåede korte ophold i klubben.
Til gengæld kan der samtidigt siges goddag til forsvarsspilleren Otto Dupont, der er kommet til fra Fremad Amager.
Dupont, der nåede 77 kampe for Fremad Amager, har tidligere spillet for Brønshøj Boldklub, hvor sportschef Thomas Ibsen glæder sig over at få den erfarne spiller tilbage.
“Vi er utrolig glade for at få Otto tilbage til Brønshøj,” siger sportschefen til klubbens hjemmeside om 24-årige Dupont.
“Han er en spiller, vi kender rigtig godt, og som passer perfekt ind i den måde, vi ønsker at spille på. Han kommer med værdifuld erfaring fra mange kampe på et højt niveau, og samtidig ved vi, hvilken person og karakter vi får ind i truppen,” siger Thomas Ibsen.