Totalt udsolgt: Billetter til Horsens’ oprykningskamp er revet væk
På søndag tager Horsens imod Kolding på Hybel Arena.
En kamp, hvor hjemmeholdet med en sejr kan spille sig i Superligaen. Og ja, derfor også en kamp, som rigtig mange gerne vil se.
Endda så mange, at Horsens nu – og for første gang i mange år – kan melde ‘alt udsolgt’.
“Så skete det…vi har solgt alle de billetter, som vi overhovedet har kunne sætte til salg, og nu er samtlige sektioner på Hybel Arena Horsens udsolgt, hvis man ser bort fra udebaneafsnittet.”
“Der er vist ingen tvivl om, at søndag bliver en uforglemmelig dag på Hybel Arena Horsens,” skriver Horsens således i et Facebook-opslag.
Her takker klubben også for den massive opbakning fra byen, der for alvor er blevet ramt af fodboldfeber, hvilket også kan mærkes i den lokale afdeling af Sport24, der oplever en eksplosiv vækst i salget af spillertrøjer.
Den historie kan du læse mere om HER.
Der er i alt plads til 10.495 mennesker på Hybel Arena, hvor LigaManager naturligvis vil være tilstede søndag eftermiddag.